23 Nisan 2016 Cumartesi

NEDEN Mİ? "SEN"

KİM BİLEBİLİRDİ Kİ***


İllaki size de sorulmuştur ; 'Neden BEN?' diye peki ne cevap verdiniz? En son ne zaman size !neden ben?! sorusu soruldu? 

Evet bana bu gün bu soru yöneltildi...  NEDEN BEN? diye sordu sustum cevap veremedim. Çünkü ona olan aşkımı, sevgimi, duygularımı açıklayacak hiçbir söz yoktu. Seviyorum bile diyemedim halbuki içimden geçenleri anlatsaydım o mutlu olurdu bense oturup hüngür hüngür ağlardım, sonra ben yanındayım neden ağlıyorsun diye sorar dururdun. Bilmiyorsun ki ne denli sana bağlıyım. Hatırlatmamı istersen şu şekilde söyleyebilirim.

Gökyüzü Ne Kadar Ay'a, Bulut'a, Güneş'e Muhtaçsa Bende Sana Öyle Muhtacım.

İçimden geçenleri anlamak için çok iyi anla bu sözü nasıl ki Güneş doğmazsa gündüz olmaz, nasıl ki Bulut olmazsa yağmur yağmaz, sen olmadan bende Güneşsiz, Aysız, Bulutsuz'um. 

MUTLULUKLA KALIN, ESEN KALIN

Bir yazının daha sonuna geldim. NOT: Bu yazıyı okurken herhangi bir fon müziği dinleyerek okuyun o zaman yaşadığım duyguları belki bir nebze olsa sizde anlamış olursunuz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder